Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Sprytcio | użytkownik

imię i nazwiskoKarol Dobrowolski adresSupraśl zarejestrowany01.01.2007 @15:05:25 ostatnio na stronie26.06.2017 @17:03:25

''RAdarada'', to pierwsze słowa filozofa którego cenie, sa wyznacznikiem szcześcia w moim życiu i rewelacyjnie wpasowują sie w moje poglądy polityczne

kilka słow o mnie:

Nazywam sie Charles Goodwill. Nie wiadomo skąd sie wziąłem. Rodzice znaleźli mnie w krzakach przy sklepie ''leśny ABC''. Rozwijałem sie bardzo szybko. W wieku 2 lat brałem udział przy konserwacji obrazu ''bitwa pod grunwaldem''. W wieku 4 lat rozpocząłem prace jako minister zdrowia, natomiast kolejne lata mojej egzystencji poświeciłem na udawaniu normalnego dziecka.

Żyły na mojej lewej ręce układają sie w przedziwny napis ''HYFEboGdat'' co wg moich wyliczeń jest mapą do mojego świata.

w przyszłości będe księdzem

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty100 komentarze286 posty na forum0

komputer / sprzęt
o o o taki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~naon    22.08.2008 @14:08:39
hm... zdjęcie kiepskie bo nie przemyślane popracuj nad tym. Ale za to malarzem- artystą jesteś genialnym. Gratuluje
_______
'Nobody expects the Spanish Inquisition' :D
~naon    22.08.2008 @13:16:22
fajne profilowe
_______
'Nobody expects the Spanish Inquisition' :D
~xParPluiex    21.08.2008 @22:48:32
Mroczna jak moja dusza ;p
_______
Nie dziękuj. Oceń.

"Jak ktoś krytykuje, to znaczy, że mu zależy na tym, co krytykuje"
~xParPluiex    21.08.2008 @20:04:28
Niestety u mnie w okolicy nie ma takich możliwości. Ale bardzo bym chciała, kiedyś już w sumie o tym myślałam, ale mieszkanie w maleńkim mieście jakim jest Rabka nie ma zbyt wielu plusów. Prócz czystego powietrza i pięknej okolicy ;p

a co do krytyki ludzkiej to usłyszałam jej już w życiu tyle, że mało mnie interesuje... Nie zawsze była dobra... Nie zawsze była słuszna i musiałam się uodpornić na nią... Ale co do fotografii staram się, staram... Ale dla mnie to tylko mały dodatek w sumie aparat to taki mój 'przyjaciel' ale czasem o nim zapominam ;p;p a podobno o czymś tak ważnym się nie zapomina

Może jutro coś nowego. Chociaż nie mam pewności ;p bo nie mam co dodać, jak nie zrobie to już w ogóle nie będzie. chyba, że coś znajdę na płytach ;p
_______
Nie dziękuj. Oceń.

"Jak ktoś krytykuje, to znaczy, że mu zależy na tym, co krytykuje"
~MadameKa    21.08.2008 @15:09:00
Po czasie, ale wrócę jeszcze na moment do tematu... Wybacz, ale niezbyt dobrze świadczy o tobie to, że uzurpujesz sobie prawo określania co jest sztuką, a co nią nie jest (abstrahując od mojego zdjęcia - ono nie jest tu istotne)... Niejeden człowiek trzy razy mądrzejszy, światlejszy i bardziej doświadczony powściągnąłby język... Co ostatecznie zawsze wychodzi na dobtre ))) Pozdrawiam
~xParPluiex    21.08.2008 @12:25:12
Czy ja wiem czy głupiego... Ja lubię 'chwytać chwilę'... W sumie to po to mi aparat kocham to i cóż... wiem, że artystki ze mnie nie będzie... Ty masz talent, spełniasz się i o to chodzi xD to tak jakby Ci ktoś zaprał ołówek i kartkę a4 a mi kilka odczynników, probówki i wszystkie kochane książki xD każdy postrzega świat po swojemu i to w tym wszystkim jest piękne dla Ciebie moja świnka to kicz a dla mnie to dzieło sztuki, dla Ciebie mój 'ciopong' to kicz, dla mnie najcudowniejsze wspomnienie
_______
Nie dziękuj. Oceń.

"Jak ktoś krytykuje, to znaczy, że mu zależy na tym, co krytykuje"
~ann3    21.08.2008 @11:30:00
nie ma sprawy (;
_______
`telewizja jest odtwórcza. naucz się budować własne wizje - czytaj książki.`
~xParPluiex    21.08.2008 @09:45:24
szkoda, że się nie spodobało... ale ja to taka artystka na poziomie średnio niezaawansowanym... Ty sztukę bierzesz na poważnie. Dla mnie to hobby.

Ale i tak dziękuję za ocenę
_______
Nie dziękuj. Oceń.

"Jak ktoś krytykuje, to znaczy, że mu zależy na tym, co krytykuje"
~ann3    21.08.2008 @00:35:36
oj oj oj, widzę przerost formy nad treścią, cóż, niestety częste zjawisko na digarcie.
dobrej nocy.
_______
`telewizja jest odtwórcza. naucz się budować własne wizje - czytaj książki.`
~supernova00    21.08.2008 @00:12:00
wOw ale masz zarąbiaszcze profilowe! :D
~MadameKa    20.08.2008 @15:30:30
Hmmm, z tym uzasadnieniem prędzej się zgodzę, bo zdaję sobie sprawę, że poczucie estetyki każdy ma inne. Nadal jednak nie rozumiem stwierdzenia - cytuję (w oryginalnej pisowni): "psełdo sztuka". A to dlatego nie rozumiem, że skoro ja nigdzie nie napisałam, że JEST to sztuka, to Ty nie powinieneś pisać, że jest to PSEUDO SZTUKA. Tego się czepię. Pozdrawiam.
~MadameKa    20.08.2008 @14:10:17
Chętnie przeczytam uzasadnienie Twojego komentarza, gdyż w tej chwili jest on dla mnie niezrozumiały. Błąd - rozumiem - zamierzony, więc się nie czepiam, ale skąd taki odbiór zdjęcia? Chętnie przeczytam.
~Michael89    09.04.2008 @20:06:32
No fakt tez lubie dziurawić Ale kurde bardzo dobra ta praca Twoja z układaniem w głowie BRAWO
_______
.:Robie to co lubię, lubię robić to co kocham:.
~neipres    01.04.2008 @16:30:46
ła ła łi ła pedro :P
~Aldra    07.03.2008 @17:42:26
dziękuję kochanieńki ale nei jestem z siebei wpelni zadowolona. zdazylam zaledwie 6ujęć zrobic, i Asia jest zle ułozona i wogole krzyslo sama domalowywalam XD
~eoeo    06.03.2008 @01:37:40
sie poobserwuje, bo prace ciekawe.
~czyky    06.03.2008 @01:11:52
heheheh albo sie nie ma
~elagie    27.02.2008 @22:51:58
swietne zdjecie profilowe to tu wyżej
~czyky    15.02.2008 @01:16:10
ja o tej porze juz malo kminie co do mnei piszesz ale oke:D
proponuje dalsza czesc sciany sprejem popsikac a nie sama pastel/farba zwykla
ostatnio edytowane: 2008-02-15 01:19:06
~czyky    15.02.2008 @01:12:15
to mama sie rano ucieszy
~czyky    15.02.2008 @01:10:04
na trzezwiaka to pizgane?:D
~falletka    24.01.2008 @15:58:03
łoo mężu było zostawić tą pomarańczową firankę:D
~r00mc4js    20.01.2008 @01:05:31
wszędzie takie klimaty można znaleźć tylko zwykle strach tam zaglądać.
Tam gdzie ja się szwendam lepiej bez paralizatora nie zaglądać...
Gdańsk Orunia dolna
_______
nie masz sygnatury, jesteś nudny!
~Sprytcio    13.01.2008 @13:39:29
wrał rał łał.....
~LaNa69    13.01.2008 @02:53:42
oj karolku! jaki mrooook
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt